onsdag, januar 30, 2013

Siste nytt fra gudrun...

På bussen på vei hjem fikk jeg siste nytt fra gudrun...
Forsiden lover godt. Det viser mor formgivningslærer og datter sosionom, hvem vet... kanskje det er omvendt? Men lykken er at man matcher hverandre... Er man liten og rund, altså kjappere å gå over enn rundt, så er trikset å kle seg slik at man ser enda kortere ut slik som damen til venstre.
Spreke fargevalg med komplementærkontraster, leggings,ballongform og et snertent hodeplagg under en sliten permanent... En look som er undervurdert spør du meg! Nei jeg fikk litt å tenke på når jeg var på vei hjem med shopoholikeren og sønnen. De hadde nemlig funnet katalogen og tenkte at dette var noe som passet for frk. hardanger. Jeg har tidligere sett katalogen for høst/vinter og ser jo at nå går man mot en fargerik vår. Og hvem vet... kanskje jeg skulle kjøpt hele katalogen, en dag jeg vinner i lotto.
Ser ut til at vandrepinner er på vei tilbake for katalogen er fullspekket med bilder av damer som er ute og går med pinner. Får vel vurdere tilbehøret. Kunne i grunnen være greit på vei hjem fra byen dersom man skulle bli ranet for da kan man virkelig slå fra seg...
Stokken kan man jo i tillegg gå til anskaffelse fra selv ved å ta seg en tur i skogen.
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Meget spenstig lesning. Jeg er på tur ut i skogen etter en vandrepinne "as we speak".
Hilsen anonyme herr Kra-Kra Kråkemann.