torsdag, januar 24, 2013

Fellesprosjekt Quilteteppe

Sigrun er i gang med et nytt lappeteppe. Hun har jo hatt tradisjon for å lage fine lappetepper til barnebarna. Det er jo moro med litt fellesprosjekter. Forrige gang lagde jeg fire remser som var til fri benyttelse, denne gangen lagde jeg tre ulike remser.
Her er alle tre remsene ferdig presset og klare til avlevering. Siden det skal quiltes sammen med andre stoffer var jeg ikke alt for nøye med avklippingen på sidene men satser på at det er greit.
Så da har jeg gjort min del av fellesprosjektet til Sigrun og meg. Det er frøkna øverst til høyre på nederste bildet som skal ha dette teppet!Er spent på resultatet!
 

1 kommentar:

Sigrun sa...

Remsene er mottatt. Så nå ligger hode i bløt til hvordan få noe fint ut av det. Har noen ideer og stoffene er klare. Tenker nok det går greitt med remsene, jeg reinskjærer til riktig sømmonn.