torsdag, april 17, 2008

nedtelling

Det er naa full nedtelling til helga her. alle drommer om polsemeny paa bensinstasjoner og alt annet man ikke faar tak i her nede. Det blir samtidig rart aa komme tilbake naar man naa er vant til aa vare her nede.
fikk mailen fra mamma i gaar og merker jeg gleder meg til aa se dere alle sammen igjen, og ikke minst ida!

Jeg har funnet stedet vi skal bo paa i delhi. Det heter hotel good times som ligger in the hub i delhi hva naa enn det betyr...det ligger hvertfall 16 km fra den internasjonale flyplassen saa det er vel ikke saa ille.
alle reiser til forskjellige tider. Maren,Espen og Eva drar med flyet og Nina og Merethe drar med natt toget i morgen. Deretter reiser Stine,Line,Ingunn og jeg med fly paa lordags morgen, paa sondag reiser beate og camilla og til slutt drar mariann og renathe! Alle som drar tidlig drar til delhi og vi havner paa det samme hotellet!
Her kan dere se hotellet:
http://www.nivalink.com/goodtimes/index.html
ja det er trygt aa gaa inn der...

naa skal jeg snart gjore meg klar for aa dra paa lunch ogsa skal vi paa shopping saa da maa jeg finne frem bankkortet mitt tenker jeg...

Ingen kommentarer: