mandag, mars 17, 2008

Handleliste,Musikk og en norsk ting

Handlelista blir bare lengere og lengere....

Fikk melding av Beate som allerede er nede i India, der de etterlyser antibac servietter. Skal kjøpe med når jeg kommer meg på senteret snart. Jeg har kjøpt flytende og i servietter til meg selv, men det gikk visst fort unna viser det seg jo tydeligvis.

I kveld skal jeg gjøre om på mp3 spilleren min. trengs å gjøre det så jeg da har noe nytt å høre på,må nesten ha musikk med tanke på den lange vente tiden på flyplasser og ellers. Man må ha musikk med seg ;)
Jeg må hverfall ha musikk!

Kom på at vi skal ha med en norsk ting med oss nedover, jeg veit ikke helt hva jeg skal ha med jeg. Om det skal være mat må det være noe som tåler reising og som tåler varme. Ting kan det ikke være noe som knuser noe særlig... noen som har noen tips til hva man kan ha med ?

Det er rart å tenke på at om fem dager reiser jeg til India :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ostehøvel Kjersti, ostehøvel!! En uslåelig skryteting fra Norge.. Eventuelt en binders!! Den kan du ta frem når hjemlengselen blir for stor :)

frk.Hardanger sa...

hehe bra tips gro på do...

kommer til å savne sjefen og samboeren det må jeg innrømme...